25 Ekim 2013 Cuma

İDOBÜS ŞİİRLERİ

Bir dönem istanbula gidip gelirken kullandığım araç olan idobüse farklı farklı zamanlarda yazdığım şiirler.

İ ptal ettin güzelim seferleri
D öşedin bize yeni biletleri
O nsekiz lira fazladan ödedim
B eş liraya almıştım halbuki bileti (bikaç hafta önceden)
Ü zerime çok geliyorsun bu aralar ama
S eni yine de seviyorum idobüs..

-BE-


İ şte yine geliyorum bu hafta
D arlandım lan burası bursa..
O laylı geçmişimizi şimdilik bi kenara attım
B ileti gidiş dönüş ondokuz tl den aldım
Ü mitliyim bu defa iptal etme seferi
S *kerim lan almam tekrar yeni bileti

-BE-


İ ş çıkışı gittim koşa koşa
D ört X 20 dakikada indim kabataşa
O rdan da 2 dk da hooop taksim
B udo diye rakip mi olur tahsin?
Ü zerine tanımam şehirlerarası yolculukta
S u niye çok pahalı?

-BE-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder